SELAHATIN



Selahatin introduserer fremtiden for oral luksus. Med en serie blekende tannkremer og munnvann har merket ambisjonen om å heve de følelsesmessige opplevelsene av hverdagslige seremonier.

Før fylte 30 år fikk gründer Kristoffer Vural et hjerneslag som gjorde at han ble lam. Som følge av skaden ble luktesansen avstemt og forsterket. - Han innså at hverdagsseremonier gjorde dårlige dager bedre. Hans ambisjon var å lage produkter som folk kan koble seg til følelsesmessig og at aromaene kan være det som malerier for folks sinn.

Merket har blitt nominert i Wallpaper Design Awards, kåret til "et av de beste grooming-merkene i verden" av GQ, kalt "verdens mest sofistikerte tannkremmerke" av Monocle Magazine og brukes av den ikoniske designeren Rick Owens. Gründer Kristoffer Vural har blitt kåret til en av de mest innovative gründerne i verden av Monocle Magazine

"The world's most sophisticated toothpaste brand."-Monocle
"Toothpaste is no longer not sexy."-Vogue
"One of the best grooming brands in the world."-GQ

.